Markalaşma

Markalaşma

Madeni Yağ İş Geliştirme ve Markalaşma

 

Bir şirketin markalaşmış olmasını bu imaja sahip firmanın logosundan, tasarımından, sloganından yola çıkarak tüketicide oluşturmuş olduğu ürün ve/veya hizmetin fikri ya da simgesinden anlarız. Bugün çevremizde pek çok marka var. Bu farkındalığa ve kurum kültürüne sahip firmalar, yalnızca şirket çalışanlarından değil iş ortağı olan reklam şirketleri ve aktörlerinden de destek alarak şirketin itibarını koruyan ve yükselten bir dizi standart oluşturarak marka bilinirliğini ve marka değerini beraber yükseltme çabaları gösterirler.

Günümüzde e-ticaret önemli bir yere sahipken, markayı doğru yönetebilmek ve doğru stratejileri geliştirmek de çok önemlidir. Reklam profesyonelleri şirketlere danışmanlık hizmeti verirken şirketin ihtiyacı olan hedef pazar tanımlaması ve araştırması, logo-tasarım-renk çalışmaları, ünlü kişilerden veya film karakterlerinden paylaşım alarak yani görsel uyarım yoluyla müşterilerin sizi hatırlamasını sağlayarak etkin ve verimli stratejiler oluştururlar. Amaç şirketin para kazanması, satışlarını arttırması, atıl kapasiteyi en aza indirmesi ve kapasiteyi arttırması gibi sonuçlara ulaşmaktır. 

 

Add a Comment

Your email address will not be published.